Monday, January 11, 2010

Sejak Bila....???

Ntah kenapa la tetiba angin monsun Barat Daya bertiup dan mengena pada otak aku xberapa center ni....(agaknyer terpengaruh dengan akak-akak yg menjual barang antique??) Aku pun xtau...tapi sejak aku bercerita yg kt rumah aku pun ada pinggan antik yg tersekong dlm lemari tu..aku jd mcm supplier antik la plak...jgn aku yg jd pompuan antik sudaaa...wakakakka

pe2 pun..bagus jugak, bleh aku kenal nama2 bunga pinggan antik...nama2 brg itu..pinggan dodol (yg suatu ketika aku buh abuk rokok arwah to'ki aku..huhuhu). Sambil2 tu leh kosongkan lemari yg mak aku kata wak semak kt dlm stor tok aku tu...mcm2 mak aku jmpe...kaki lilin yg tembaga la..bekas tisu yg besi la...mcm2 adaaaa.....tp masih belum sempt masuk blog lg...

Aku pun igt nk balik kg angkut semer2 tu...ye la dah famili xnk simpan, kita bg la kt org yg berkenan....ye x?...

Aku pong tumpang hepi dpt hepikan org lain...

Ntah la...ntah sejak bila aku jd mengong dgn brg antik ni....tulungggg

No comments:

Post a Comment